tisdag 8 september 2009

Aftonväskor!




Bara för att. Om en väska är vacker, annorlunda eller unik får jag svårt att låta bli. Uttrycket Cause I´m worth it flyger igenom huvudet i rekordfart. En del är köpta utomlands, några på Myrorna och några i vanliga butiker. Två stycken är ärvda. De flesta har fått följa med hem utan att jag egentligen behövde dem men ett par stycken är inköpta för särskilda tillfällen. Somliga går igång på skor, andra på thékannor, jag aftonväskor. Krokarna rymmer bara en liten del av min samling så jag skyltar om efter humör. Just nu hänger fortfarande sommar-partaj-väskorna framme.

På första bilden skymtas det senaste blocketfyndet som väntar på att få åka till torpet...

Kram
Matilda K

2 kommentarer:

  1. Fina vita pärlväskan - I like! A lot! Om den någon gång vill flytta någonannanstans då kan jag ta hand om den ;) Är den ett myrornaköp, nyköp el. utlandsköp? Ser vintage ut...
    Jag är också en väsksamlare, men mest vardagsväskor. Åsså samlar jag skor. Och kjolar. Och glas. Och porslin.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Den vita är favoriten dessvärre. Köpt på en vintageavdelning på en butik på stan för 2 år sen. Hade den på vårt bröllop : )
    Mmm, vet hur det är. Jag samlar nog lite annat jag med när jag tänker efter.
    Matilda K

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!