onsdag 19 augusti 2009

Babymodell?






De första kläderna har dykt upp i butiken och fler är på ingång. Jag kämpar just nu med att fotografera kläderna på ett inspirerande sätt. Mina idéer börjar att tryta och för att visa plaggen bäst skulle det underlätta med en babymodell!

Så, jag använder mig av bloggen för att se om det kan finnas någon i Stockholmstrakten (jag bor och arbetar norr om stan) som är intresserad av att ställa upp?
Jag kan tyvärr inte erbjuda något fett modellarvode men massor av bilder brukar det bli!
Jag letar just nu efter barn i strl 74 cl och det är bra om ditt barn kan sitta själv utan stöd. Är du intresserad så maila till mig och skicka gärna med en bild också! Om du känner någon som detta kan passa in på så tipsa dem gärna...

Kram
Matilda K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!