fredag 14 augusti 2009

Bakom kulisserna


Så här såg mitt köksbord ut i morse.

Igår kom min första höstleverans av barnkläder från Mini a Ture till butiken! Flera kartonger med ljuvliga babykläder i en underbar färgskala bestående av indigo, mullvadsbrunt och lavendel. Nu hoppas jag på en vacker dag på söndag så att jag kan påbörja projektet med att fota alla dessa rara plagg. Fast några provbilder tog jag redan imorse ute på balkongen medan håret självtorkade.



...försökte mig på att göra ett kollage. Har ingen som helst utbildning utan leker mig fram i photoshop dagar när det finns lite tid över.
Ha en fin fredag!
Kram
Matilda K

2 kommentarer:

  1. Å guuud så fina! Hoppas på att bli gravid NU så jag kan få shoppa loss :-D

    kram Mia

    SvaraRadera
  2. Mycket fint collage. Det är du ju bra på. Mysiga färger, lite dova men ändå färgglada.

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!