måndag 24 augusti 2009

Lördagsfynd




Jag är inte speciellt förtjust i Dagens outfit-inlägg generellt sett men nu råkade bilden nedan bli till i all hast och ser därför ut som ett sådant.

Var med äldsta dottern på H&M i helgen för att fylla på basplaggen i höstgarderoben och precis framme vid kassan hängde ett klassiskt erbjudande. Tag 2 betala för 1. Jag brukar inte falla för det och speciellt inte på plagg som är i "fel" säsong. Somriga, kortärmade tunna blusar med rosor kunde jag dock inte motstå och priset var helt klart oslagbart. 129 kr för båda två!

Kram
Matilda K

3 kommentarer:

  1. Du kommer att vara glad hela hösten i den! ;-)

    SvaraRadera
  2. Vilket fynd!

    Blusarna var verkligen söta!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Dom är helt ljuvliga! Jag hade hoppas att se ut som Leila i dom men icke sa Nicke så dom hängdes tillbaka ;)
    Kram C

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!