onsdag 19 augusti 2009

Produktfotografering

Så här kan det se ut hemma hos mig när jag ska fotografera varor till butiken. Jag bjuder på det imperfekta med ogräs och allt : )



Egentligen skulle de här underbara varorna fotats och lagts ut i nätbutiken redan i somras men, ibland räcker inte tiden till helt enkelt. Min favorit är nog tårtfatet och vad är det som säger att man inte kan ha det året om? Ser det framför mig med julens pepparkakscheesecake tex eller vad tror ni? Emaljmuggarna passar perfekt att ta med till skogen på svampturen!









Vill du köpa finns de nu upplagda i min butik (gå in på kök-prickigt!)

Kram
Matilda K

1 kommentar:

  1. Tycker absolut det funkar året om, jag har rödvitprickigt både om sommaren och till jul!

    kram Mia

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!