fredag 11 september 2009

Sjalvinnare!

Tävlingen är nu avslutad, vinsten gick till Lilla Grå. Grattis till dig! Hör av dig med adress så att jag vet vart jag ska skicka sjalen. Ett besök till bloggen är att rekommendera Den är full av underfundiga beskrivelser av små och stora händelser, precis som livet självt.

För er som undrar hur jag utsåg vinnaren så kan jag berätta att jag numrerade alla deltagarna och de som länkat i sin blogg fick ytterligare ett nummer vardera. Sedan bad jag min pappa, som var helt ovetande om tävlingen (och om allt vad bloggar är dessutom) att välja ett nummer. Hepp.




Kram, Matilda K

2 kommentarer:

  1. Wow! Underbart! Jag vann! Och jag hör av mig.
    Villken fredagsfeeling jag fick nu, tralalalalaaa...

    SvaraRadera
  2. Grattis till Lilla Grå och tack för tävlingen :)

    /F

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!