torsdag 3 september 2009

Tapetjakt

Jag är lite av en tapetnörd.
Just nu är jag på jakt efter två tapeter. En som skall sitta i butiken som fond till alla nya fina varor och en som skall hamna i vårt blivande sovrum i torpet.
Vill tipsa er som inte redan känner till Tapetorama. Här finns massor av underbara skönheter, både gamla och nya. Ett annat hett tips är den här siten med endast gamla tapeter. Här kan man även beställa handmålade tapeter enligt gamla förlagor...

Lite glad inspiration!

Kramar
Matilda K

2 kommentarer:

  1. Ja det vimlar ju av fina tapeter där ute så det är inte lätt att välja... Har också suttit och klickat mig igenom en massa tapeter på www.måleributiken.se
    Nu ska jag gå och ta tag i några mindre roliga saker. Omedelbums! (tack för inspirationen till det!)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad kul med en tapetnörd till! Jag har svårt att prata om annat än tapeter, men det skall vara äkta gammal vara...

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!