torsdag 3 september 2009

Tävling!




































Jag och min butik hade ju en tävling på bloggen i somras så nu känns det som om det är dags igen, eller vad säger ni?
Den fina vinsten denna gång är en söt bomullssjal från miniature. (värde 349 kr) Tänkt till en vuxen men en lite större tjej kan säkert också ha den som halsduk/scarf. Sjalen i bomullsvoile har lila botten med små söta dekorationer av en blommande kvist i brunt/rosa. Snygg till jeans och kavaj eller snyggskjorta!
För att tävla lämna en kommentar nedan och länkar du till tävlingen i din blogg har du två vinstchanser. Vinnaren koras fredagen den 11:e september.
Lycka till!

Kram
Matilda K

45 kommentarer:

  1. Åh, jag vill vara med!!! Men jag gör som sist mailar dig, då jag själv inte har någon blogg längre:)

    /Malin

    SvaraRadera
  2. Kan kommentar nummer två vara vinnarnumret? Håller tummarna då den skulle passa mig perfekt. Mailar så du vet vem jag är.

    Kramis Åsa D

    SvaraRadera
  3. jag vill väldigt gärna vara med och tävla. Jag är inne och kollar din blogg varje dag...får så mkt inspiration från dig =) Länkar från min blogg också.
    kram

    SvaraRadera
  4. Tjohooo!

    Här vill jag gärna vara med! Länkar givetvis :)

    - Jenny

    SvaraRadera
  5. Åh, den var verkligen jättefin, sjalen :) Har ingen blogg men är gärna med ändå om det går! Hrmph, nu lockade du mig att kommentera, det var oväntat :D Tack för en bra blogg dessutom!

    SvaraRadera
  6. Hejsan! Jag har ingen blogg, men är gärna med och tävlar om den fins sjalen. Tack för en inspirerande blogg. Linda

    SvaraRadera
  7. Oj så snygg den är! Självklart vill jag vara med och tävla!
    Länkar i bloggen (http://thisislitengrarightnow.wordpress.com/2009/09/03/russinnet-tavling/) så att jag får dubbel chans.
    Nu håller jag tummarna ända fram till den 11/9 (mammas födelsedag, kanske den kan bli en turdag?).

    Kram!

    SvaraRadera
  8. Jag vill vara med och tävla!

    SvaraRadera
  9. Hejhopp! Klart man vill vara med! susannasusanna75@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Jag tävlar gärna och länkar. Som nygipsad och tycker synd om mig själv känsla så skulle den vackra sjalen passa perfekt;)
    Kram C

    SvaraRadera
  11. Jag vill gärna vara med!!!
    Jag länkar i min blogg!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  12. Håller med övriga att den är supersnygg. Snygg till jeans och t-shirt också, tror jag.

    Har länkat i tävlingsbloggen för dubbla lotter:

    http://evamar.blogg.se/2009/september/sjal-11-september.html

    SvaraRadera
  13. Hej! Jag är gärna med och tävlar om denna snygga sjal. Min länk: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/september/sjal.html

    Hoppas på turen!

    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  14. Så snygg!
    Jag har ingen blogg, men min mail är santtu_nyberg@hotmail.com.
    Hoppas du har en trevlig helg!

    SvaraRadera
  15. Jag är absolut med och hoppas jag har turen på min sida, kramar

    SvaraRadera
  16. Jag är en flitig sjalanvändare, använder det gärna året runt, ute och inne. Tyvärr får vi inte ha sjalar på jobbet, annars skulle jag ha det jämt.

    SvaraRadera
  17. Vilken läckerbit, den skulle jag gärna vira runt halsen = )

    SvaraRadera
  18. Jättefin sjal. Jag är gärna med och tävlar.

    Ha en fortsatt härlig söndag.

    SvaraRadera
  19. Hej! Jag är gärna med och tävlar!

    SvaraRadera
  20. Jag är med! :D

    LÄNK; http://lindadoostavlings.blogg.se/2009/september/sjal-1.html#comment

    SvaraRadera
  21. Snygg sjal!
    Jag tar en lott i tävlingen efterom jag inte har någon blogg.

    nannaeatlive.se

    SvaraRadera
  22. vilken snygg. jag är hemskt gärna med. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/september/sjal.html

    mail: lintementuff@live.com

    SvaraRadera
  23. Jag vill gärna vara med och tävla Linapersson@msn.com

    SvaraRadera
  24. Jag vill självklart vara med och tävla - äger ingen sjal än så länge men vill hemskt gärna göra det ;)

    Länkar givetvis i min blogg också:
    http://deliquate.blogg.se/2009/september/bomullssjal.html

    Kram

    SvaraRadera
  25. Jag är gärna med och tävlar om den fina sjalen. Jag har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2009/september/vinn-en-sjal.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  26. är gärna med och tävlar!
    kram johanna
    tuggummitatuering@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Jag är med ;) har även länkat:

    http://mouziee.blogg.se/tavlingar/2009/september/vinn-sjal-avslutas-119-1.html

    SvaraRadera
  28. Hejsan!

    Jag vill gärna vara med och tävla om den snygga scarfen :) Har bildlänkat till tävlingen i högra sidospalten på min blogg. låter länken ligga uppe t.o.m. sista tävlingsdan.

    Häls. F

    SvaraRadera
  29. Åh, så snygg!
    Jag vill gärna vara med och tävla om den!

    anonitota@comhem.se

    SvaraRadera
  30. Hej!

    Jag vill gärna vara med i tävligen. Har dock ingen blogg, men jag hoppas det går bra ändå. Kan även berätta att "fingertopps grejen" som du hade ett tidigare inlägg om finns fortfarande. Vi har en hel påse på jobbet och de används av mina kollegor här på banken varje dag. Vet inte riktigt vad det säger om oss :-)

    /Ulrika J

    SvaraRadera
  31. Hej! Jag vill självklart vara med även jag! Så underbart fin! Jag länkar också för dubbel vinstchans på: http://villduvinna.blogg.se/2009/september/sjal-1.html

    ..och så håller jag tummarna hårt! Ha det bra så länge!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  32. Jag vill gärna vara med och tävla :)

    SvaraRadera
  33. Jag är med och tävlar!

    Länk; http://carolinedreikant.blogg.se/tavlar/2009/september/jag-ar-med-och-tavlar-16.html

    SvaraRadera
  34. Är gärna med och har länkat här

    http://kashayatavlar.blogspot.com/2009/09/tavla-om-sjal.html

    SvaraRadera
  35. Åh så fin sjal! Jag vill gärna vara med och tävla! =)

    Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/september/vinn-en-sjal.html#comment

    Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

    Ha det så bra!
    /Jessica

    SvaraRadera
  36. Underbar sjal! Jag vill absolut vara med och tävla. ^^

    Har förståss länkat:
    http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/september/tavling-sjal.html

    Hoppas på tur! ♥
    creyla@live.se

    SvaraRadera
  37. Naw va fin den är!
    Jag är gärna med och tävlar!
    /Maria

    SvaraRadera
  38. Jag är med! :)
    malin_92girl@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Åh, vilken söt sjal! Är gärna med och tävlar om den - och hoppas såklart på vinst :)

    SvaraRadera
  40. Hejhej! Jag är gärna med. Jag har länkat: http://caritatavlar.blogg.se/2009/september/sjal-1.html.

    Hoppas på tur nu!
    turkost@gmail.com.

    SvaraRadera
  41. Självklart är jag med! Skulle jätta gärna länka i min blogg också men ska ge den till mamma som tack för att hon alltid finns där och då förstör jag ju allt om jag skriver om den, om jag vinner kan jag länka för då blir de smidigare och då har ju redan mamma fått den =)

    Den var grymt fin!

    www.ellenm.blogg.se
    www.ellenmartensson@levnu.se

    SvaraRadera
  42. Underbar sjal!
    Ville också passa på att tacka för ditt fina inlägg om livsinsikt, det berörde mig.
    Du är en stark kvinna och skulle du ha en beundrarklubb redan, så håll en plats för mig.
    Kram!

    SvaraRadera
  43. Klart jag vill vara med, sjalen är jättefin och jag skulle med glädje bära den.

    Länkat har jag gjort här: http://mamatilltva.blogg.se/september/sjal-slut-119.html

    så nu återstår bara att hålla tummarna att jag vinner:-)

    //Maria

    SvaraRadera
  44. Vill också vara med och fajtas om den urfina sjalen!!!

    Kram Sofie

    SvaraRadera
  45. Med =D hoppas att jag vinner

    mail. bruno_merroll@hotmail.com

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!