tisdag 1 september 2009

Värt att fira!














Jag är både stolt och rörd över att min butik omnämndes i Expressens Söndag (förra numret) som en av Sveriges 25 bästa nätbutiker. Det känns stort, vilken ära. Missade att köpa Expressen just den söndagen men nu fick jag bilagan med dagens post.
Plötsligt känns det som om mitt lilla russin måste sträcka på sig lite extra. Det som räknas mest är naturligtvis vad mina kunder säger och tycker men det är aldrig fel att få lite officiell feedback också. Allt slit, alla timmar som jag jobbat gratis och alla gånger jag fått försaka familj och andra aktiviteter kanske lönade sig lite ändå, i slutänden. Jag ska i alla fall göra allt jag kan för att forsätta på den inslagna vägen och ikväll måste vi nog fira lite extra.

Lyckliga kramar
Matilda K

5 kommentarer:

  1. Grattis! Vad kul för dig! Russinet är en liten goding som jag ofta kikar in på ;-)

    Kraam

    SvaraRadera
  2. va roligt! både hemsidan och din butik är så mysiga så det är inte mer än rätt!

    SvaraRadera
  3. Åh grattis, det är du värd! När min föräldraledighet är över och jag får en lön igen, då ska jag shoppa!!! Hihi! Håll i hatten (psst, säg inget till min man bara;)

    Ha en bra dag!
    /Malin

    SvaraRadera
  4. Tillägg
    Tack för snälla ord!
    Det blev blåbärspaj med vaniljglass och ingen champagne för vår del. Det är ju barnvecka : )

    SvaraRadera
  5. Grattis grattis! Ta champagnen nästa vecka och drick ett glas för mig med. I Löööv Bubbel :)

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!