lördag 21 november 2009

Afroarts karameller


Jag blev uppringd av en av Afroarts medarbetare för en tid sedan. De berättade att de skulle öppna webbutik och ville få lite tips. Smicker går alltid hem så jag berättade så mycket jag kunde och delade med mig av mina erfarenheter som webbutiksägare. Besökte deras hemsida häromdagen och föll pladask för massor av fina färgstarka varor. Hade jag haft en liten där hemma skulle jag genast köpt deras underbara alpacka produkter. Så fina!

Förvaringen i form av en igelkotts-urna i chockrosa gillade jag massor, behöver fundera ut var den skulle passa (till) bara. Det målade skrinet (i ricksha-art) är också nåt to die for.

Kram
Matilda K

2 kommentarer:

  1. Vad kul att de har webbutik nu. Det visste jag inte.

    Hoppas gårdagkvällen blev riktigt festlig och att du gjorde succé på dansgolvet ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Åhh dit skall jag kika in.... missade deras affär när jag var i Stockholm tidigare i höstas.

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!