fredag 13 november 2009

En tårta i helgen?



bild lånad från www.arla.se

Sitter här och funderar på vad jag ska ägna helgen åt. Det känns stort att vara ledig 2 dagar på raken. Det var länge sedan jag bakade. Det var i och för sig länge sedan jag gjorde något alls.

Plockade upp Arlas senaste inspirationshäfte sist jag handlade. Har alltid gillat deras koncept när det gäller både recept och fina bilder. Se där, det fina tårtfatet ovan är från Housedoctor och finns att köpa i min butik. Som sagt, de har god smak : )

Det blir kanske en chokladtryffeltårta med mandel i helgen!
Kika här för att se receptet digitalt.

Fin fredag på er alla,
Matilda K

3 kommentarer:

  1. Så skönt med två oplanerade lediga dagar!!
    Nu lyckades jag klicka mig igenom inne på Russinet, och jisses så mycket fint du har och sidan är så enkel och tydlig med alla sina fina klara bilder! Kanon!!
    Ha nu det så gott!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Ja, såklart du får skriva om min blogg, verkligen kul!!
    Kram Moa
    Ps. du har en jättefin blogg. ds.

    SvaraRadera
  3. Haha, nu skriver jag igen.
    Tack för ditt tips om susnet, jag har fått in det och det var ju jättebra. Har nämligen undrat vad alla fått det från, hehe...
    Men om du tittar in hos mej ser du att det ser lite konstigt ut, meningarna börjar inte på ny rad liksom, haha!
    Vore snällt om du kunde hjälpa mej!
    Kram Moa

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!