torsdag 5 november 2009

Livet går sin gilla gång

Förmiddagarna ägnas just nu åt att packa nätbeställningar och ta emot nya varor i butiken. Eftermiddagarna går åt till att bygga om russinnets nätbutik. En första etapp blir förhoppningsvis klar imorgon och det ser jag fram emot även om det bara är en början av vad som komma skall.

Jag ligger efter med min fotografering och det finns nu massor av nyheter i butiken som inte hunnit upp på nätet ännu. Jag jobbar som en liten myra för att skynda på allt!



Först ut är en liten ansiktslyftning på layouten med klickbara bilder på russinnets förstasida som tar besökaren direkt till rätt kategori!

Kramar,
Matilda K

1 kommentar:

  1. Hello!
    Ska besöka dig snart i butiken, har bestämt mig för att vara tidig i år med julklapparna. Såg de fina burkarna/lådorna! Tänkte på ett märke som heter Blafre som finns i Norge, jag beställer därifrån, vet att det finns lite av deras grejor på en svensk nätsajt men annars har jag inte sett dem. Surfa in på www.blafre.no och kolla, kanske är det nåt för dig? Själv har jag beställt massor därifrån som ska hämtas ut å¨posten idag. Ha det gott så länge! Kram m

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!