fredag 27 november 2009

Lördagsnöje


Bilden lånad från Cosas-min favoritbutik på nätet.

Det damp ner en inbjudan till julmarknad i mailen igår.

Ända sedan jag såg Maria Johanssons underbart humoristiska grytlappar har jag velat klämma och känna live. Tekannan är ju också smått fantastisk. Imorgon håller de "Öppen Ateljé".
Tar med mig sonen på en liten utflykt/shoppingrunda till Gustavsberg.


Vill ha!

Här kommer tipset.
"Välkomna till julöppna ateljéer i G-studionGustavsbergs gamla hushållsporslinsfabrik. Lördagen den 28:e november klockan 11-16. Garner, plastkulor och tangenter – allt finns i ateljén. Ett utmärkt tillfälle att beställa specialgjorda tekannor, grytlappar och smycken som levereras innan jul. Perfekta julklappar." För mer info klicka här.

Kram på er,
Matilda K

1 kommentar:

  1. Vilken mysig utflykt! Betydligt trevligare än dina bilupplevelser... huuu...
    Ha det så gott!
    Kram

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!