fredag 13 november 2009

Mål 1!


Tack snälla rara ni för alla glada tillrop! Jätteintressant att höra era kommentarer och jag tar till mig allt! Fortsätt att tävla, vinsten dras inte förren om en vecka.

Så här såg vår gårdsplan ut sist vi var uppe i torpet. Barnens improvisoriska fotbollsmål står tryggt lutat mellan en tall och en björk i väntan på vår och sommar.
Mitt första delmål med att lansera russinnets uppfräschade webshop är nått. Etapp ett i varje fall.

Nästa steg blir nu att dels finslipa detaljer och göra lite små tillägg som inte blev klara igår. Sedan ska jag göra om alla produktbilder till större och fler varianter på samma sätt som jag idag har på vintage-sidan. Ett JÄTTE-jobb onekligen och jag får ta lite i taget helt enkelt. Varje enskilt fotad produkt måste letas upp i mitt enorma fotobibliotek (som inte alls liknar ett bibliotek utan snarare är som ett enda mishmash av tusentals bilder i hundratals mappar men det lät tjusigt) Så, nu har jag beklagat mig nog!

Imorgon är det lyxlördag, dvs Sara jobbar i butiken, och jag är ledig!

Kram
Matilda K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!