måndag 23 november 2009

Om du var en...

Tack för utmaningen Lilla Grå! Jag kände att det var lite långtråkigt här...
Here goes;

1. Färg: Grön. Olivgrön närmare bestämt.

2. Maträtt: En italiensk pasta. Frutti de mare, ett ihopkok helt enkelt.

3. Årstid: Hösten Färgerna, färgerna, färgerna och den klara luften!

4. Låt: Svårt att välja. I did it my way-Sinatra.

5. Plats: Jag är skogen. Eller en grotta kanske. Intimt, tyst och lite hemligt.

6. Hundras: Någon retrieverras. Familjekär och ganska vanlig.

7. Bil: Snabb med bra styrförmåga i kurvorna.

8. Möbel: En soffa för vila.

9. Blomma: En vildros. Otämjd, naturlig och väldoftande.

10. Seriefigur: Hm. Läser inga serier så det var svårt. Har svårt för tecknat i största allmänhet. Jag gillar mysterier och är lösningsorienterad så kanske Tintin?

4 kommentarer:

  1. Hur kunde jag missa de röda raderna för några inlägg sedan!??? SÅ GLAD jag blev nu när jag kollade mailen, trodde nästan det var skojerier... hihi... och var tvungen att läsa här inne först! Jag mailar min adress direkt!
    Kul att läsa din utmaning! Bra styrförmåga i kurvorna är en himla bra egenskap!!:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. : )
    Grattis igen till vinsten!
    Ja, jag tänkte nog lite dubbelt där. Min bil som jag kör har just den egenskapen OCH så tänkte jag rent allmänt på livets väg...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hihi... och jag tänkte enbart på livets väg med alla dess kurvor... för inte är den rak inte... och det är ju lite av spänningen ibland...:)
    Kram igen

    SvaraRadera
  4. Nämen har min utmaning hittat till dig! Roligt att läsa. Kul att fler hakar på!

    Ha en bra tisdag!

    KRAM LISA

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!