måndag 14 december 2009

Efterlysning


Ny vecka och det känns som om min första chock som rör min kraschade dator har lagt sig lite även om jag står inför en tuff tid med att lösa alla problem.

Eftersom ni som läser här var så duktiga på att tipsa mig om bakgaller sist tänkte jag lägga ut en annan fundering. Jag vet att jag har sett en tapet (i en tidning) med kottar på (svag rosa botten). Någon som vet tillverkaren?

Den kanske inte alls passar när allt kommer omkring men jag vill minnas att jag bara älskade den och klippte ut bilden och nu när jag vill kolla upp har jag lyckats att förlägga den...

*hoppas, hoppas, hoppas*

Kram,
Matilda

1 kommentar:

  1. Jag har tyvärr ingen aning, men om du tar vägen förbi Björklund & Wingqvist på vägen hem (vid K-rauta, Dahl och alla kakelvaruhus i Bromma) så kan de säkert hjälpa dig, de brukar hålla koll på de flesta tapeter. Jag med efter allt flyttande ;-) men inte tillräckligt tydligen...

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!