torsdag 31 december 2009

Filmtips till dagen efter

Jag har aldrig varit ett stort fan av Sandra Bullock, inte heller av romantisk komedi som filmgenre. Häromkvällen såg jag dock en film som faktiskt var ganska söt måste jag erkänna.
En riktig Feelgoodfilm där Sandra Bullock spelar storstadsbitch (med bravur!) mot Ryan Reynolds. Bästa karaktären har farmodern som spelas av en av amerikas pantertanter Betty White. Filmen heter The proposal och ses med fördel dagen efter när hjärnan inte orkar jobba så hårt...


Kram,
Matilda K

1 kommentar:

  1. Hej!
    Hittade hit när jag surfade runt bland de bloggar jag brukar besöka. Vilken mysig blogg du har, och vilket underbart litet torp! Jag och min sambo håller själva på att renovera ett gammalt hus från slutet på 1800-talet, som vi använder som helgboende.
    Gott nytt år på dig, - jag tittar gärna in igen!

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!