torsdag 10 december 2009

Kära tomten

Jag har varit en jättesnäll flicka hela året...

Önskar att vi kan få slå till den dagen vi hittar det perfekta porslinsskåpet till köket i torpet.


Önskar mig verkligen en symaskin. Inte vilken som helst utan det ska vara just den här modellen. Har så många små syprojekt jag vill kunna ta tag i och tyger som ligger och bara väntar...


en locktång vore himla kul!

Läckra tapeter till sovrummet i torpet, kanske från Cath Kidston?

... och kanske en väska från samma ställe?



...och sist men inte minst
Tumvantar i lammnappa av märket Race Marin.
perfekt när man ska göra snöbollar i minus 15 grader!

Kramar,
Matilda K

1 kommentar:

  1. där fick man ju många tips på vad man inte kan önska sig till jul. inte för att jag inte vill ha det. din önskelista är rätt lik min. men för att alla vuxenjulklappspengarna ska gå till elomdragning. grrr. men ett säkrare hus är ju heller aldrig fel!

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!