tisdag 15 december 2009

Ledtråd 1


Satte du kaffet i halsen? Ursäkta. Det är min egen rumpa som syns på bilden så jag bjuder på det. Jag och mina systrar klädde ofta ut oss, fantasin var det definitivt inget fel på. Strumpor i en gammal bh och snusnäsduk som kjol (?) och påskfjädrar på huvudet. Simsallabim, cirkus!

Rubriken syftar på min hemlis som jag bär på.
Fortsättning följer.
Det får bli som russinnets egna julkalender, tror dock inte det blir så många som 24 ledtrådar...

Kram
Matilda K

2 kommentarer:

  1. Oj oj... Så spännande!

    Vilka fantastiskt fina cirkusartister ni var! Mycket bra utklädnad, eller ska jag säga avklädnand? Ordvitsarna har visst inga gränser idag.

    SvaraRadera
  2. Jag skrattar ihjäl mig! Själv klädde jag alltid av mig naken på julafton... Lyckligtvis slutade jag med det vid "lämplig" ålder... :)
    Spännande att se vad du klurar på! Mera ledtrådar tack! Kram Helena

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!