söndag 13 december 2009

Säg det med en ring



Jag gillar verkligen den okonventionella idén med en porslinsring som vigselring! Här ovan ser ni Berså. (från Stig Lindbergs populära servis) Bilden är inte arrangerad utan paret på bilden är ett äkta par och bilden togs på deras vigsel. Bröllopsårtan serverades på samma porslin : )
Jag var på möhippe-middag igår och hade verkligen supertrevligt.
Ser fram emot att gå på bröllopsfest (och inte jobba dagen efter).
Kramar,
Matilda K
Ps Jag har nyinkomna ringar i butiken från SÄGEN med just Berså-mönstret...

2 kommentarer:

  1. Oj så snyggt med den som vigselring! Och så snyggt det var tillsammans med det andra gröna och vita. I like!

    *ropar på B*

    SvaraRadera
  2. Men vad sjukt! Vi ska eventuellt gifta oss på nyår om vi får tag i en vigselförättare och när jag var på Russinet igår så tänkte jag tanken att ha den ringen som vigselring, så kunde gubben få manchettknapparna. Om vi får tag på någon ska jag baske mig komma och köpa ring och manchetter. Luciakram på dig!

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!