onsdag 13 januari 2010

Future success


Trodde aldrig att gensvaret på min utförsäljning skulle bli så pass stort i fysiska butiken. Det är ju bra men lite sorgligt att släppa iväg så mycket fina varor till vrakpriser.
Det har varit galet mycket att administrera, rean på nätet får komma lite i andra hand.
Jag öppnade en fortunecookie idag på Facebook med en så härlig text, hoppas bara att den har rätt nu. "Your past success will be overshadowed by your future success".

Det känns ju lite pirrigt att ladda om och satsa på nytt men jag tror, nej jag vet, att det blir toppen till slut! Just nu filas det en hel del kvällstid på ny layout (igen!) och Formex närmar sig med stormsteg. Mycket roligt att se fram emot. Idag är en bra dag.

Kram på er,
Matilda K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!