onsdag 20 januari 2010

Syslöjd och bokföring



Passade på att rensa i tyglådan också när jag städade sist. Udda tyger ligger nu i utklippta former på matbordet hemma och jag har lyckats knåpa ihop mina 2 första små alster men jag saknade stoppning så... återkommer med resultatet så snart jag har nåt att visa!
På andra sidan bordet ligger de senaste 3 månadernas bokföring och väntar. Kvällen är mao räddad. Om jag varvar uppgifterna kanske det ska gå vägen? Hur gör ni för att ta tag i det där som inte är så kul?
Kram på er,
Matilda K

1 kommentar:

  1. Jag vet hur det är att upp till halsen med saker som ska göras, mitt enda tips är att göra det! Sätt på bra musik och bit i sura äpplet. Det bästa är om man kan få vara i fred och stänga av telefon, jag jpbbar ofta kvällar på jobbet, ingen ringer och stör och jag är helt själv. Och det känns så mkt bättre sen när man e klar... Kram !

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!