fredag 26 februari 2010

en klen tröst


Om (bara) 8 veckor kanske det ser ut så här..?
Bilden som jag tog den 27 april förra året dök upp när jag jobbade sent igår kväll och jag längtar så tills dess att vårt lilla prydnadsträd knoppar igen.

Imorgon, lördag, är sista chansen att fynda bland udda varor i fysiska butiken. Efter stängning tömmer vi ytan för att tapetsera och måla och möblera. Jippi, som jag väntat!
Fysiska butiken har sedan stängt några dagar och nyöppnar onsdagen den 3 mars.

Pysslandet hemmavid har fått träda tillbaka några snäpp minst sagt så jag har inte så mycket att visa er därifrån för tillfället.
Önskar er alla en fin helg!

Kram
Matilda K

3 kommentarer:

  1. Dock en tröst...!:) Så vacker bild!!
    Väldigt roligt att läsa din historia! Önskar dig verkligen lycka till nu i ditt nya steg!!
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Ljuvlig bild!! Känns dock som att våren är väldigt långt borta, just nu :-(

    Ha en fin helg i renoveringskaoset!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Åh underbara blommor! De där lyste upp min dag :)
    Kram!

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!