fredag 12 februari 2010

Fredag nu igen

Förstår inte vart dagarna tar vägen?! Jag har fullt sjå att inte tappa bort mig själv nuförtiden känns det som.

Ikväll blir det fredagsmys med 2 av tre barn. R ska åka själv till morfar i helgen, de ska laga mat, åka spark och rå om varann, det låter härligt!

S ska spela fotbollscup och när hon inte gör det ska jag inviga henne i målandets värld. Vi ska måla om väggarna nu i hennes rum. Ska ta lite förebilder så får ni se sedan när vi kommit lite längre!

Dessutom ska jag pyssla klart med mitt första syprojekt, fota nyheter till butiken, baka och röja i vår tvättstuga. Jag försöka ta igen lite tid på hem och familj som jag senaste tiden lagt på jobbet, vi får se hur det går. Ambitionerna är det i alla fall inget fel på som ni hör.

Vad gör ni?
Längtar efter lite kommentarer här på bloggen, det känns lite ensamt..?

Kram på er alla fina!

Matilda K

Ja, just det, lite styrkande fredagsfeelgood, höll på att missa det!

Ps
På måndag kommer Tinas efterlängtade saker till butiken och snart, mycket snart lovar jag att avslöja hela hemligheten!

4 kommentarer:

  1. Åh det är ju Erik och min låt ju! :-) Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Har varit däckad i vintersjuka, sitter nu med hemtentan from hell och ska ha tjejfest ikväll. :) *ursäktar min frånvaro*

    SvaraRadera
  3. Tina; skulle kunnat vara min och L låt också. Det kan vara extra kämpigt ibland för oss nyfamiljer!

    Maria; Du är ursäktad! Låter inget vidare men jag antar du är frisk nu om du ska ha partaj!
    Lycka till med tentan!

    SvaraRadera
  4. Jag skall jobba fredag natten och sedan åka med ungarna till landet för att stanna där halva sportlovet som börjar på måndag. Vi avslutar sportlovet i Stockholm nästa helg.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!