söndag 18 april 2010

Hakuna Matata

Bänkade mig i fredags för att se inledningsavsnittet av nya serien Modern Family. En del har kallat serien för en amerikansk variant av Solsidan. Njae, så långt skulle jag inte sträcka mig. Likheterna var inte direkt slående. Tyckte att serien verkade helt ok men inget riktigt extraordinärt, det var dock en scen som fick mig att skratta en lång stund efter att det roliga var över. Försökte hitta den på mitt kära You tube, scenen kallas för "The Lion King-moment" och har tyvärr tagits bort av ABC. Ingen idé att försöka förklara, I guess you had to be there.

I lördags såg vi en film som jag kan rekommendera dock, The forth kind. En trailer kommer här.




I övrigt en väldigt lugn helg, jag testade en ny inställning med kameran och testbilderna visar vad jag gjort idag. Städat, handlat mat inför kommande vecka och fixat med blommorna... Triviala saker som jag faktiskt önskade att jag hade mer tid till.



Kramar,
Matilda K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!