onsdag 28 april 2010

Nyttigt


Inbillar mig att jag är nyttig när jag äter lunch bestående av fil och musli.
Jag gillar Arlas smaksatta fil. Musli är en relativt ny bekant till mig. Min mamma gjorde alltid egen musli som var dammigt torr och trist (och förmodligen jättenyttig) Allt vi barn ville ha var såklart sockrade cornflakes och Start men icke sa nicke. Det resulterade i att jag ratade fil under nästan hela min uppväxt. Förutom hos farmor och farfar. Där serverades långfil med farmors rödavinbärssylt.
Hursomhelst, fil med tillbehör är det optimala att slänga i sig till lunch i butiken eftersom den inte kallnar och blir jag hungrig en gång till så kan jag alltid ta en skål till som mellis!
Drömskålarna kommer från Cath Kidston...
Kram,
Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!