måndag 3 maj 2010

Förberedelser


Bilden tog jag för nästan exakt ett år sedan i samband med en klädfotografering.
Älskar känslan och färgerna.

Nu på morgonen har jag varit över till kondiset intill och beställt en tårta till imorgon, det blev dock inte prinsess utan en chokladkolavariant eftersom vi är några i familjen som inte är så förtjusta i vispad grädde. Ikväll ska jag förbereda lite dekor och dukning har jag tänkt.
Morgondagens meny blir ganska enkel då firandet blir en familjär middag så här mitt i veckan.
Har planer för en större trädgårdfest lite längre fram när man kan sitta ute om kvällarna.

Ledsen att behöva meddela att det fortfarande är för få deltagare i tävlingen om presentkortet på 4000 kr. De fina alfabet- och sifferplancherna lottas ut oavsett antal deltagare dock. Fast vem vet, mirakel kan ju ske! Nu är det exakt 15 timmar kvar att tävla, alla köp som överstiger 400 kr räknas med. Man måste inte betala nu utan kan handla mot faktura.

Kramar,
Matilda K

5 kommentarer:

  1. Men då fyller vi ju år samma dag :-) Jag tänkte att jag skulle vara med och tävla och faktiskt komma in i butiken idag men så vaknade Lillan med feber och halsont. Kikar in på hemsidan och ser vad jag kan hitta.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Bästa dagen : )
    Det hade varit roligt med besök, får hoppas att din dotter kryar på sig snarast. Du måste presentera dig om/när du kommer, jag vet ju inte vem du är, spänande!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej M,

    Härligt med förberedelser. Underbar bild!!

    Vad trist att tävlingen inte föll ut som det var tänkt - hoppas alla skyndar med sina beställningar nu!

    GRATTIS vännen - såg att du var månadens blogg i Lantliv! Det är du verkligen förtjänt av. En ljuvlig sida med mången inspiration!

    Kram på dig!
    /Jes ♥

    SvaraRadera
  4. Hej där!
    Nu är vi med i tävlingen, hoppas du får ett litet sving nu på slutet. Vilken är dagen med D? Ha det bra så länge! Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Hej Malin!
    tack för beställningen, fick du mitt mail ang den? Såg ut som om mailet studsade tillbaka..?
    Dagen D är 5/5
    Kram!

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!