fredag 11 juni 2010

Baby, you can sleep while I drive


En liten rapport från trädgårdens baksida. Lupinerna blommar i tre färger, lila, rosa och blått.
Pionerna står fortfarande i knopp och jättevallmon spricker upp vilken dag som helst nu.
I övrigt byggkaos med fula ställningar som står mitt i rabatten.
Ikväll far vi upp till torpet, bilen är återigen packad till max.
Det finns inget mer sövande än att åka bil långa sträckor. Min man han är bra rar han, han säger till mig "Jag kör, du kan sova..."
Det är dessutom titeln på en av mina absoluta favoritlåtar faktiskt. Här framförd av två kvinnliga artister som jag lyssnade mycket på för länge sen. Jag gillar duetter.





Kram på er,
Matilda K

2 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten!! ett makalöst vackert kök!!!

    Kram kram Jannice

    SvaraRadera
  2. Hej! Åh bara så få dagar kvar! Jag ska göra mitt yttersta för att komma förbi, la du undan byxdresser? Det gör inget om du inte gjorde det, men annars kommer jag med plånkan i högsta hugg! Vore kul att ses innan sommaren. Ditt kök var en solklar vinnare! Så himla fint! Önskar mitt landställe hade en sådan underbar gemytlig känsla som ert torp verkar ha, vårt är ganska nybyggt och det blir inte alls samma känsla. Ska försöka lägga lite stålars på det kommande år, och få det lite mysigare.... Hoppas ni har mysigt i torpet!Kram Malin

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!