måndag 7 juni 2010

En utmaning

Jag kikade in hos Lotten på Västkusten. Jag besöker hennes blogg regelbundet och älskar hennes kreativa ådra och färgglada bilder. Mycket mönster bjuds det och ni vet hur man oförklarligt kan känna ibland, med vissa personer, att man känner dem sedan länge. Så känns det när jag besöker hennes blogg, det känns som att titta in hos en kär vän helt enkelt. Jag kan identifiera mig. Hur som helst, jag antar hennes utmaning att visa den 10:e bilden i min blogg. Den föreställer vardagsrumstapeten i vårt torp. Rummet som vi också kallar för röda rummet.
Nu satte längtan att åka upp in rätt så rejält kan jag säga. Om allt går vägen åker jag och mannen upp till helgen, ett nytt försök att få upp diverse möbler innan semestern!
Kram,
Matilda K

2 kommentarer:

  1. Heej goa Matilda! Vad kul att du ville anta utmaningen. TApeten är helt underbar tycker jag.... men så älskar jag ju rött och vitt ;-)

    Kraam Lotten

    SvaraRadera
  2. STORT GRATTIS till det finaste rummet-vinsten - det var nog det mysigaste lantkök jag sett, ombonat och hemtrevligt, dit vill man direkt komma på fika ... och hundarna kan hänga på, bädden står ju där (och är kanske ledig ibland).

    Vilka mysiga somrar det ser ut att ha varit där, det liksom andas genom datorskärmen av familjeliv med mycket skratt o glädje, liksom smultronstrån av glädje. //Mia

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!