tisdag 15 juni 2010

Idéspruta

Hon är en ständig källa till inspiration, Martha Stewart. Jag är inte så förtjust i hennes person dock. Jag gissar att hon omger sig av en stor kreativ stab av människor för allt kan hon ju knappast hittat på själv... hennes hemsida är i alla fall att rekommendera om du vill ha idéer
Ett par av mina favoriter kommer här

Smart till barnkalaset, bara att förbereda innan och ställa i frysen för att plockas fram när det är dags för glass! Eller som sval dessert till vuxna, då med vuxensmaker.


Använd muffinsformar i papper som "lock" så blir sylten/marmeladen så här fin!
Jag sålde en hel bunt muffinsformar igår till en kund som tipsade om att använda dem som små uppläggningsfat på festen, till röror etc, också smart!


Kram på er,
Matilda K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!