torsdag 8 juli 2010

Torsdag


Somarfavoriterna från Docksta sko.

På hemmafronten inget nytt idag.
Vi lånade en badstuga idag med tillhörande båthus och bastu. Jag var oförklarligt trött hela dagen och somnade till flera gånger.
Ikväll hade vi besök av Therese med barn. Vi grillade och pratade, hade mysigt. Önskar att vi kunnat sitta ute då kvällen var ljummen men tyvärr var det för mycket mygg för det.
Mitt hemmasnickrade recept på rabarberpaj blev helt ok, att den stod nästan en timma i ugnen är sånt man får leva med när man väljer en spis som är snyggare än den är effektiv.

Kram,
Matilda K

2 kommentarer:

  1. Tusen tack, det var jättetrevligt och väldigt gott!

    Tänker på "oförklarligt trött", att det kanske inte är så oförklarligt. Under mina graviditeter har jag nästintill haft narkolepsi och somnat nästan hur och var som helst :)

    Kram!

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!