tisdag 31 augusti 2010

Dagens inspiration












































































Dagens inspiration är ett axplock av diverse saker, utan röd tråd? Bara några grejer jag gillar kanske?
Idag var jag på 2 möten som handlade om 2 olika saker och kvällen tillbringar jag med att renskriva anteckningar och avsluta några egna projekt. På soffbordet ligger min påbörjade bok och väntar... Många intryck just nu och hjärnan har inte sorterat klart ännu!

Kram,
Matilda K

2 kommentarer:

  1. Vilka snygga krokar, både de små och stora! Färg är skoj. Vet du vart de finns?

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Krokarna hittade jag här http://www.rieeliselarsen.dk/index.php
    Tror att de säljer dem till butiker men vet inte säkert...kolla om de har åf i Sverige..?
    Jag hade mer än gärna sålt hennes fantastiskt fina saker om det fanns mer utrymme : )

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!