onsdag 18 augusti 2010

Ny blogg

Så. Har nu filat lite till och känner att jag vågar släppa adressen till min nya blogg. Den är tänkt som en ren fotoblogg och bilderna jag lägger upp där har viss betydelse för mig. Inte alltid de allra bästa (rent tekniskt) men vackra i mina ögon. Mest är det porträtt som tagits av mig de senaste åren och så lite annat smått och gott. Namnet "Mildastina" är mitt smeknamn som mamma gav mig som liten, numer är det nästan ingen som använder det längre... Det finns en You Tube-spelare med några av mina favoriter längst ner på sidan för den som vill ha ut lite mer av upplevelsen. Att jag valt att skriva på engelska är för att jag har ganska mycket kontakt med gamla vänner från tiden jag spenderade i USA.
Klicka här för att komma till nya bloggen.
Kram
Matilda K

3 kommentarer:

  1. Den nya bloggen är ju hur fin som helst! Gillar särskilt norrlands guld-bilderna och ödeladugården. Du är så himla duktig!

    SvaraRadera
  2. Sååå fint! Jättefina bilder och så gillar jag blandningen på bilder väldigt mycket, en bra mix gör ju att man bara vill se mera :)
    Ha det gott!
    Sofia

    SvaraRadera
  3. Grattis till superfina nya bloggen! Bra gjort!

    Kram Pia

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!