tisdag 7 september 2010

Stickat i höst?

Dagen gick fort idag men jag fick en hel del gjort. Från  och med imorgon ska jag jobba hemifrån vilket känns så rätt just nu! Det känns lyxigt värre. Ord och bild i kombination och en hel del tekniska utmaningar ligger framför mig, det ska bli roligt! Exakt vad jag ska göra vill jag inte riktigt avslöja ännu. Besöket på MVC ikväll gick bra och allt såg/lät fint ut. Om det inte vore för navelbrocket skulle den här graviditeten hitintills kunna betecknas som en dans på rosor. Nåja, stödbältet som jag införskaffade fyller sin funktion väl så jag lider inte på något sätt och snart tänker jag väl inte på att jag har det på mig gissar jag. Tog för övrigt upp den dumma kommentaren som jag fick av läkaren sist och fick stöd av min barnmorska som tipsade mig om att lämna in ett anonymt ris/ros hos dem. You bet ya, det ska jag definitivt göra, då får de något att prata om på nästa personalmöte.
Visst var det fin höstluft idag?  På Hemtex kan man handla fina kabelstickade plädar (bilden ovan) som känns helrätt. J a g   v i l l   h a.
Ikväll kom ett roligt mail från Spanien med så fina saker som jag bara måste visa. Vad sägs om de här fina sötnosarna?

Kram
Matilda K

1 kommentar:

  1. Hej Matilda!

    Vad fint att allt är bra med lilla bebben!

    Låter spännande med hemmaprojektet, ska bli kul att se vad du ska ta dig för nu ;-)
    Ha det så bra!
    Kram!

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!