måndag 6 september 2010

Tips x 2

Att jobba hemifrån kräver viss disciplin. Idag har jag varit trött och lite lätt splittrad. Fick sitta länge bland pensionärer och sjuka innan det blev min tur i labbet i morse. Storhandlat eftersom barnen kom idag. En del av vintageprylarna hann jag få utlagda i webbutiken i alla fall! Kvällen spenderades i skolan på föräldramöte och nu är jag trött igen. Det känns skönt att veta att jag imorgon kommer ha desto mer att göra, jag vill komma upp i varv hur knäppt det än låter.
Lämnar er med en inspirerande bild som jag lånade på en av mina utländska favoritbloggar. Apropå gravida magar ska jag träffa min barnmorska imorgon kväll, spännande. Och apropå Levaxin (inlägget igår) har jag just tittat på Fråga doktorn som avhandlade en hel del om sköldkörtelproblem ikväll. Om du missade detta finns det på SVTPlay, klicka här.

Kram,
Matilda K

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Fin mage du har fått.
    Jag undrar hur det går med Aliettes bilder.
    Ha det gott

    Evelyn

    SvaraRadera
  2. hej!
    fick en förfrågan om var jag köpt edholm/ullenius planschen... var det möjligen hos dig?
    på russinnet?

    SvaraRadera
  3. Åh, fina bilden!

    Ja, men du, blev ju helt tokförälskad i torpköket erat. Du har grym smak!

    Och en bra blogg! :)

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!