torsdag 28 oktober 2010

I huvudet på Matilda


Lite bebisnyheter i webshopen...
Det blev en lång dag idag. Lunchmöte med butikspersonalen i en av Bontis butiker som skall byggas om och sedan hem för att fortsätta med deras nyhetsbrev bl a. Idag har jag känt mig stor och klumpig. Väldigt gravid helt enkelt. Det börjar bli lite åbäkigt att röra sig men värst är nog ändå att hitta en skön position när jag sitter i soffan. Drömmer visst en hel del om nätterna och pratar i sömnen, enligt mannen, själv minns jag ingenting. Vi har två namnförslag klara som vi båda tycker om och tiden masar sig sakta framåt. Det börjar bli dags att välja BB och kanske skulle man ta och gå på en infokväll på sjukhuset? Det var ju trots allt över ett decennium sist...

Imorgon är det dags för flytt och jag bävar lite för hur jag ska orka, tur att världens bästa Karlsson ska med och ta alla tunga lyft!
Kram på er,
Matilda K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!