onsdag 13 oktober 2010

lite reklam

Även om jag inte vet vad jag ska ha på överkroppen i höstvinter så vet jag i alla fall vad jag kommer att klä benen i. Upptäckte Boobs sköna treggings mest av en slump när jag la in varor för Bontis räkning på deras hemsida. En av uppbyggnadsdagarna på mässan lyckades jag fastna med mina tights i ett vasst hörn på stegen och rev upp en megastor glugg på framsidan av låret. Eftersom jag skulle vidare andra ärenden bad jag min chef ta med ett par treggings från butiken och nu är jag fast : )

Mer info och pris hittar du här
Kram,
Matilda K

2 kommentarer:

  1. Supersnygga, de där vill jag ha! För här är det kris i garderoben, nu kan jag inte ens dra upp dragkedjan en liten bit på favvisjeansen.

    SvaraRadera
  2. Kan definitivt rekommendera dem, gravid eller ej. Kalassköna!

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!