tisdag 5 oktober 2010

Stanna tiden!

Sitter på slutspurten med jobb för Bontis räkning och saknar att blogga men tiden räcker helt enkelt inte till...
Imorgon åker vi ut till Älvsjö mässan för att bygga deras monter, det kommer att bli så fint!
Dagarna (och kvällarna) ägnar jag åt deras nya hemsida som skall lanseras i slutet av veckan. Det kan inte hjälpas att jag redan har en lista över saker jag bara måste ha, sortimentet är digert och jag har ju inget sparat sedan våra barn var små...
Mest av allt hoppas jag att inte hösten är över när det lugnat ner sig för jag saknar att gå ut i naturen för inspiration och kraft! Jag önskar att jag kunde stanna tiden! Bilden tog jag i lördags uppe i torpet.
Kram,
Matilda K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!