söndag 10 oktober 2010

Tråkhelg

A L V E D O N
N E S E R I L
R I N E X I N
B E P A N T H E N
F E B E R T E R M O M E T E R
N Ä S D U K A R X 100

Lördagen bjöd på ett snabbt besök till lilla lokala centrumet. Husapoteket är uppdaterat. Höjdpunkten var ett impulsivt tröstbesök på H&M, shoppade loss på lite babyplagg.
Försöker läsa en pocket men det går sådär. Försöker vila, det går sådär. Efter lite tvätt och matlagning är jag fullkomligt slut som om jag sprungit ett maraton. Less på att vara sjuk. En riktig tråkhelg.
R har varit borta större delen av helgen med fotbollen.
S har haft ledigt från fotbollen men varit med kompisar.
J drömmer mardrömmar och vaknar halv 4 på natten och tror på fullaste allvar att det står någon på balkongen och smyger.
Jag är lika trött nu som innan helgen.

I morgon ska jag göra i ordning en fikatermos och köra tur och retur Stockholm-Söderhamn för att hämta hem min bil som stått på verkstan där.
Kram,
Matilda K

2 kommentarer:

  1. Så tråkigt att vara sjuk...

    Hoppas att det vänder snart!

    Krya-på-dig-kramar!!

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!