söndag 14 november 2010

Svart eller vitt/Av eller på

Att jag i perioder har hur mycket energi som helst blir helt klart på bekostnad av att jag har perioder när jag plötligt inte har någon alls. Igår hade vi långväga besök av min svägerska med man och vi hade en jättemysig lördagsafton tillsammans med prat, god mat och tv. Jag hade planer för idag men somnade om efter (en för oss) tidig frukost. Sov nästan 3 timmar på soffan och när jag vaknat till kändes det som om dagen var förbi. Det var den ju inte men det är så där jämngrått i dag och energin vill inte infinna sig. Bestämmer mig för att det är ok att göra ingenting på en hel dag och lovar mig själv att stiga upp extra tidigt imorgon för att ta nya tag. Nu soffan nästa. Läser vidare i min senaste bok Alfahannen av Katarina Wennstam. Lite senare, kanske pizza?

Kram
Matilda K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!