söndag 16 januari 2011

I blickfånget just nu

I brist på fantasi visar jag samma bild som på min fotoblogg idag. Tulpanerna står på soffbordet i vardagsrummet, mitt i blickfånget, och apelsinsaft är min nya drog. Att man blir extra törstig när man ammar visste jag ju men inte såååå törstig. Jag som normalt dricker aldeles för lite bälgar i mig mängder.
Veckan som varit blev ganska slitsam då alla de stora barnen varit här och mannen är tillbaka på jobbet. Jag och lilla J har inga riktigt fasta rutiner än så länge. Igår och idag har världens bästa Karlsson promenerat med J i vagnen så att jag har fått egentid och kunnat jobba lite vilket kändes skönt och välbehövligt!
Nästa vecka stundar Formex och hur det ska gå att ta med J på det återstår att se...
Kram
Matilda K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!