måndag 3 januari 2011

Suddig tillvaro

Jonathan  10 12 30 3220 g 51 cm

Först ut vill jag tacka för alla grattishälsningar, det värmer så att höra från er alla! Blir rörd.
Bilden är lite suddig men å andra sidan är hela vår tillvaro lite suddig just nu. Måste erkänna att jag glömt av hur tidsbegreppet liksom blir ett helt annat med en liten nyfödd hemma. Jag kan å ena sidan lätt tappa bort en timma genom att detaljstudera varje litet hårstrå på hans huvud å andra sidan kan jag vara supereffektiv på en kvart. Vi har det bra och dagarna bara försvinner iväg. Idag har vi varit tillbaka på BB för PKU test och vägning mm. Amningen är inte helt igång som den ska så timmar går åt till att äta-sova-byta blöja-äta-sova- Ja, ni vet...
Kram till er alla,
Matilda K

18 kommentarer:

  1. Å vilken vacker liten sak! Du måste njuta av att du kan sitta och bara titta på varje hårstrå på hans huvud. Det är kärlek det.

    SvaraRadera
  2. Han är ju himla söt=)
    Min brorsdotter fick igårkväll en stor kille på 3660 g och 51 lång=)

    SvaraRadera
  3. Å vad fin han är Matilda, helt perfekt,men det vet du ju redan. Ta hand om er.Kram

    SvaraRadera
  4. Åh, grattis, grattis, grattis, till den lille prinsen!! Söt som socker och jag kan tänka mig att han doftar ljuvligt...
    Njut av dagen, stor kram!

    SvaraRadera
  5. Å en sån goding! Härlig bild...
    Stort Grattis och stanna i bubblan och njut.
    Kram från Lisa

    SvaraRadera
  6. Stort grattis till er lille fine kille!

    SvaraRadera
  7. Vilken underbar bild!
    Stort grattis.

    SvaraRadera
  8. Så äntligen kom den lille krabaten ut!
    Grattis till er lille kille så fin .
    Den suddiga tillvaron är kvar ett bra tag och tur är väl det.
    Med en liten sladdis så lovar jag att ni kommer att njuta fullt ut och inte på något sätt hasta och flänga runt.
    Snusa han i nacken från mig och stor kram till dig.

    Carina i Älvsjö

    SvaraRadera
  9. Oj vilken lite Karlsson det blev. Han ser ut precis som alla mina Karlssonbarn har gjort. Grattis Gratis från oss uppe i norr
    Ingrid

    SvaraRadera
  10. Jag smälter! Grattis och njut nu!

    SvaraRadera
  11. Himmel så vacker unge. Stort grattis!

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  12. Barbro och Sören4 januari 2011 kl. 16:57

    Hej Matilda och världens bästa Krlsson och stort grattis till pojken. Jättesöt! Lycka till i fortsättningen.

    SvaraRadera
  13. Det får vara suddigt. härligt och alldeles underbart! ♥
    Njut av varandra

    SvaraRadera
  14. Stort grattis till er Jonathan! Vi delar visst födelsedag med, han och jag. :)
    Grattis än en gång!

    Kram

    SvaraRadera
  15. Så underbart!! Njuuut... den där lillbäbistiden är som bekant väldigt kort.
    Stort grattis!

    SvaraRadera
  16. Mums, vilken liten fin!
    Grattis!

    SvaraRadera
  17. så otroligt söt liten kusin jag fått :) // Linda

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!