söndag 15 maj 2011

så var en helg förbi


Tolle har trimmats. Vi har skämts länge över hur långhårig och lurvig han varit sista tiden. I och med att J kom till världen har inte tiden räckt till helt enkelt. Nu kan man i alla fall se Tolle i ögonen igen och han kan vara stolt över sin Sam Elliot mustasch!

En kort summering av den här helgen kan väl bäst beskrivas med ett av de norrländska uttryck som jag anammat efter att ha träffat herr Karlsson.
Misslagom.

Mannen tittade på en begagnad bil men det blev inget av.
Jag har fruktansvärd nackspärr/låsning i övre ryggen.
J är tokfrustrerad för att han inte kan krypa, sprattlar allt han kan men kommer ingen vart. Skriker i extremt höga toner.
Jag tycker melodifestivalen var bättre förr.
Det har regnat idag och jag har inte kunnat göra någonting annat än att försöka mig på att mjuka upp kroppen. Alla knep testade. Massage, hett bad, voltaren gel och smärtstillande. Till ingen nytta.
Tjaha, så var ytterligare en helg över.
Visst är det ok att tycka lite synd om dig själv ibland?

Kram
Matilda K







3 kommentarer:

  1. Stilig vovve! Så fint att ni fått honom att sitta på samma plats och i samma ställning på båda bilderna =) Självklart får man tycka synd om sig själv ibland. Hur ska man annars kunna klara av dagarna som går? Trist dock när det kommer en sån dag då inget tycks då som det ska...

    SvaraRadera
  2. Snygg han blev den nytrimmade Tolle :)

    Visst har man sådana dagar med!

    Kram

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!