måndag 2 maj 2011

Stoppa tiden!

Jag önskar jag kunde stoppa tiden och stjäla mig några timmar.
Då skulle jag i ett svep planera klart dopet som vi ska ha för J.
I helgen kom min man och visade upp en gammal kartong med babykläder han haft som barn. Längst ner låg de här raringarna, nu får inte J´s fötter växa på en månad...skulle ju vara så fina till dopet!

Sedan skulle jag sätta mig och bara toktitta på allt som är så vackert ute just nu. Man kan nästan följa utvecklingen timma för timma. Saknar att hinna med längre promenader!

Slutligen skulle jag slutföra det jag påbörjade i helgen. Stolar och bord står nu färdigslipade och pockar på min uppmärksamhet. Färgburkarna är framtagna och står på köksbänken i avvaktan på...just det, lite mer egen tid.

Kram
Matilda K

3 kommentarer:

  1. Det var det sötatste i skoväg jag sett :)
    Helt underbara.

    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Underbara skor, är dom ätbara? Som små maränger... :)

    SvaraRadera
  3. Älskar din blogg! Älskar.

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!