söndag 17 juli 2011

sommar 2011, del 1

ny vaxduk med fina retroäpplen, snart i butiken
mammas vällingklocka, nu på plats på bron. Perfekt när mannen är i logen och det närmar sig matdags



Jag har en viss förkärlek till gamla kitchiga prydnasföremål men det är inte vad som helst som duger

finfina Korbo-korgar till ved och annat



Bullen och J på grönbete
Har sagt hej då till torpet för denna första semesterperiod. Vi åker hemåt idag men kommer tillbaka (utan R och S som ska till sin pappa) om tre veckor. Tiden har flugit förbi oss den här gången och jag har svårt att redovisa vart den gick. Ett litet axplock bilder som jag tagit de senaste veckorna. Längtar redan tillbaka.
Kram,
Matilda K

4 kommentarer:

  1. Vad härligt att ha ett torp! Sköna bilder! Jag ska hålla utkik efter när vaxduken kommer i butiken, den är ju såå snygg!
    Ha det bra!
    Ullis

    SvaraRadera
  2. Så mycket fint, älskar den blommiga tapeten och den röda vaxduken är jättefin! Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Åh så mysiga bilder vännen! Kan tro att ni redan längtar tillbaka!

    Kram Jes ♥

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!