söndag 1 januari 2012

På promenad

Det blev ett lugnt firande för vår del. Pappa och Agneta bjöd på en jättegod middag och vi sköt av våra medhavda raketer innan 12 slaget. Tittade på Svinalängorna med feber under filten och åt nötter.
För andra natten i rad fick J för för sig att det är en jättegod idé att vara vaken kring 4 halv 5 på morgonen. Halva dagen efter gick åt till att sova ikapp i skift.

Promenad på stan. Öregrund är en ljuvlig sommarstad. Vintertid är det ganska dött men även det har sin charm.
Modest juldekor och tomma gator.

Söta lilla kondiset där jag och min familj handlade gofika som barn om somrarna.

Fin kontrast. Spetsgardin och frostrosor.

Kyrkan där min man och jag vigdes.

Solnedgångsljuset lämnar vackra skuggor på fasaden.
Kram
Matilda K

1 kommentar:

  1. Nästan spökligt tomt i stan;) läckert i fönstret med spets och frost ihop! Kram Johanna

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!