tisdag 28 februari 2012

feber och snöskoter


Vår otur fortsätter att förfölja oss, en förflyttning på sisådär 80 mil gjorde ingen skillnad.
Samma natt vi kom fram bröt Jonathans feber ut på nytt. Sedan dess Alvedon var 4:e timma. Som tur är har vi en son som alltid är glad. Han snorar och hostar och har 39,5 grader men är alltjämt glad. Får ta det lite lagom med utevistelserna. Igår provkördes min svågers gamla pärla härutanför svärmors hus. J satt i mitten och trivdes.
Idag skulle jag och herr K ta en kort sväng tillsammans med lilla J. Vi for iväg och allt var toppen tills vi körde fast i en enorm driva. Det blev till att skicka efter hjälp, vi var för långt bort för att ta oss hem till fots.
Vi får se vad morgondagen ger oss för spännande. Jag har bespetsat mig på ett besök till torpet.
Kram
Matilda K

1 kommentar:

  1. Min lille plutt har också fått riktigt hög feber och när jag frågade på Apoteket om det var något mer än flytande Alvedon jag kunde ge då tipsade hon om att Ipren oftast gör ett bättre jobb med att hålla febern nere. Nu när jag testat måste jag hålla med henne faktiskt :)
    Tänkte bara tipsa om det! Ha det så härligt :)

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!