söndag 9 december 2012

Födelsedag och nytt vardagsrum (nästan)

Andra frukosten på sängen inom loppet av en vecka. Lördagen bjöd på strålande väder och vi åkte ut på Djurgården och åt ett fantastiskt julbord tillsammans med R och J och så lilla J förstås. Han åt ingenting (förutom Ahlgrens bilar som vi påpassligt hade med i handväskan som muta) 
Insåg redan där att det var nåt på gång.
Väl hemma fick födelsedagsmannen gå och vila och under tiden gjorde jag om vårt vardagsrum.
Efter lite plockmat såg vi en film och fram på småtimmarna började J att yra och prata i nattmössan. Feber. Nu igen.
Hoppas hoppas att det bara är en vanlig förkylning den här gången.
Kram
Matilda K

Före

Efter
Älskar mattorna som jag handlat osedda online från engelska Urban Outfitters. Ny soffklädsel i mörkgrått. Tvättbart denna gång, check!

Finfina kuddöverdrag med chevron-ränder. Och så lilla ekorren från H&M Home.

Fina kottar (Tack A!) som nog egentligen skulle ligga på ett fint ljusfat men med en tvååring blir det inte praktiskt, i år får de hänga i fönstret!

3 kommentarer:

  1. Superfint!! Blev ju super m mattorna
    Kram /A

    SvaraRadera
  2. Så fint ni har det! Vårt hem ser ut som det jag svor på aldrig skulle hända innan vi fick barn- ett dagis. Praktiskt, avskalat och ett helt drös med leksaker överallt. Nu fick jag inspiration till att försöka piffa till det lite:-)

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!