onsdag 20 februari 2013

Fina tapeter

Önskar jag vore där... smider semesterplaner! 
Det har gått i ett här hemma, har inte haft så mycket tid varför det varit tyst på bloggen. Visar några av de miljöer som jag tapetserade på Bonti Odenplan förra veckan. Det blev fint! Jag som inte är van att hoppa upp och ner på en stege dagarna i ända var totalt ledbruten i slutet av veckan. Sent lördag kväll åkte jag in till Centralen och hämtade upp mannen och lilla J. Söndagen spenderade jag bl a i parken med J som var glad att ha kommit hem.

en neutral rand med beige, vitt och silver, snyggare än det låter!

Fint bäddset från Bonti och så söta kaniner från ett av mina favoritmärken. Det är nåt visst med gosedjur med kläder...

Jättefina stjärnor i flera nyanser av grönt och blått



Kollektionen heter Abracadabra och kommer från franska Camengo

Snygg bård med vimplar!

Nostalgiska flygmaskiner
Kram
Matilda K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!