onsdag 23 oktober 2013

Utvalt. To be continued...

Ja, det är kanske lite tidigt att tänka på julklappsinköp fast å andra sidan inte...


Hos Cath Kidston skulle jag kunna shoppa mig olycklig. Till Jonathan väljer jag tofflor i form av söta hundar, pyamas med brandbilar och ett par tumvantar, även dem på tema brandkåren.
Tror nog lilla torpet önskar sig nåt från Cath Kidston också, kanske...
en virkad filt
 och söta dekorerade dricksglas...


Ramlade på en sida på Etsy med underbara väskor, skulle vilja ge mannen en snygg weekend-väska, inte så hemskt dyra, just nu är flera av dem nedsatta. Från Jaqueline Studio. Frakt tillkommer dock.

 eller denna?

 här hittar man även många snygga skinnportföljer mm!
 själv har jag span på denna lilla söta canvasväska med remmar i naturskinn...

Till mannen (och mig själv, fiffigt va?) ger jag två fina favoriter att sätta på väggen



som sagt, det lär komma mer i denna kategori.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!